nedeľa 20. novembra 2016

• Manna • Trio COCO


Takže keď že som tento blog založila hlavne za účelom propagovania Prírodnej a Organickej kozmetiky, prinášam prvú recenziu na úžasné produkty značky Manna. Viac v celom článku ❤


Po mojom "prebudení" z toxického sna konvenčnej kozmetiky z drogérie som nevedela kde začať. Mala som chuť vyhádzať všetko čo som v kúpeľni mala. A verte mi naozaj toho nebolo málo. Prvé čo som doma mala a nebolo plné jedov bolo mydlo s aktívnym uhlím na problematickú pleť. Pri pohľade na sprchový gél Playboy - Women VIP a jeho zloženie, som si povedala, že sa radšej umyjem čistou vodou než ním. Až tak silno na mňa zapôsobili nové poznatky. Moja mydlová detoxikácia však netrvala dlho. Po pár hodinách strávených na Googli som objavila stránku www.mannamydla.sk. Po prečítaní niekoľkých článkov, som bola unesená. Autorka, predajkyňa a tvorkyňa mydiel Manna pani Andrea Vargová alias Mydlová Víla mi hovorila z duše. Čím viac som jej články čítala tým viac som bola presvedčená o kvalite jej produktov, o jej presvedčení ktoré sa stotožňovalo stým mojím. Po jej slovách som si povedala áno, touto cestou sa chcem uberať. 
__________________________________________

Čo sa skrýva za názvom MANNA?

Kozmetika Manna vznikla v roku 2004. Jej podnetom pre vznik bola alergia malého synčeka na chemické produkty ktoré zakladateľka používala. A práve toto bol hlavný dôvod vzniku tejto úžasnej rady mydiel, telových masiel, kvetinových vôd, prírodných deodorantov, olejov a mnohých ďalších výrobkov. Jej kozmetika je certifikovaná hneď niekoľkými organizáciami. Jedným z nich je organizácia COSMOS Natural ktorá jej udelila certifikát za výrobky bez parbénov, ropných derivátov či geneticky modifikovaných surovín. Organic, bio-kozmetický certifikát, získavajú len výrobky pri ktorých bolo dokázané že aspoň 95% z poľnohospodárskych zložiek potrebných na výrobu pochádza z vypestovaných ekologických produktov a že tieto zložky predstavujú najmenej 20% kozmetického výrobku. Čoraz viac Manna produktov získava ocenenie BDIH za vyššie uvedených podmienok. Ďalej sú to BUAV-om a Cruelty Free International udelili certifikát za netestovanie výrobkov na zvieratách. V roku 2016 získala Manna uznanie kvality a zloženia, a hrdo môže nosiť značku Vegan Society (vegánske logo, v podobe slnečnice).

Manna mojimi očami

Prvé čo som sa rozhodla zmeniť ja, bol sprchový gél a telové mlieko. Rozhodla som sa pre Mannu a z jej naozaj širokej ponuky som si vybrala to čo milujem po rodine ako druhé najviac na tomto svete a to je čokoláda❤. Preto bola môj výber jasný a favoritmi sa stali Čokoládové mydlo COCO, Organické COCOA maslo a penový krém s kakaovým a kokosovým panenským maslom.

-ČOKOLÁDOVÉ MYDLO COCO-
ZLOŽENIE: Zmydeľnený kokosový olej Voda Kakaový prášok Strúhaný kokos
Takže ako prvým by som začala čokoládovým mydlom COCO. Je to jedno z prvých mydiel ktoré Manna vyrobila. Nečudujte že je také malé, ja som si prerezala na dve polovice, ľahšie sa mi z ním v sprche manipuluje. Mydlo (ako už samotný názov značí) vonia ako horká čokoláda a čerstvý kokos, nádhera. Obsahuje jemné zrniečka kakaa a jemne strúhaných kokosových vločiek, ktoré pri sprchovaní pokožku príjemne masírujú a tak odstraňujú odumreté časti kože. Skvele pení, čo má u mňa veľké plus, i keď sa rýchlo míňa. Nevysušuje práve naopak. Zanecháva na pokožke jemný film ktorý na dotyk nie je mastný. Používam ho dokonca aj pri holení a musím povedať, že nemám po nohách známe nepríjemné červené bodky, čo všetky určite poznáme.

VÝHODY: - mydlo je vhodné na telo i tvár, dokonca aj na umývanie vlasov
                   - nezanecháva mastný film no ani nevysušuje
                   - skvele pení
                   - oceňujem vôňu čokolády a kokosu (kokos mi evokuje leto a čokoláda naopak zimu)
                   - 100% VEGAN
                   - neobsahuje palmový olej
                   - skvele spevňuje pokožku

NEVÝHODY: - rýchlo sa míňa
Balenie: 90 g
Cena: 5,90€

- ORGANICKÉ KAKAOVÉ MASLO-
ZLOŽENIE: Kakaové maslo
Toto maslo si naozaj zamilujete. Je vhodné na podráždenú pokožku, pokožku so sklonmi k ekzémom. Má naozaj široké využite. Na telo po kúpeli, na tvár či ako balzam na pery. Mne pomohlo veľmi hlavne na ruky ktoré mám (na rozdiel od tváre), hrozne suché. Musím s čistým svedomím tvrdiť že po dni natierania sa mi ruky výrazne hydratovali. Zo začiatku som sním trošku bojovala pretože je naozaj tvrdé. Topí sa pri teplote 35°C. Pred použitím sa odporúča nahriať si lyžičku alebo ho uložiť na radiátor či slnko. Ja som z neho urobila taký relax. Keď oddychujem nechám ho samovoľne topiť na prstoch :) Vôňu má rovnako famóznu ako mydielko. Horká čokoláda. Skutočne krásne vyživuje pokožku, zvláčňuje ju no nezanechá mastnú. Skoro okamžite sa vpíja. 
VÝHODY: - nie je žiadnym spôsobom rafinované
                    - nemá pridané žiadne vonné oleje napriek tomu vonia ako pravá čokoláda
                    - má široko-spektrálne využitie (tvár, telo, pery, ruky). Vhodné je aj ho roztopiť a pridať do kúpeľa. Jeho vlastnosti sú vyživujúce, hydratačné a regeneračné
                    - vhodné na suchú a podráždenú pokožku, alebo na pokožku s ekzémom.
                    - vhodný aj pre tehotné ženy a deti!
                    - 100% VEGAN
                    - stačí ho použiť málo

NEVÝHODY: - niekto môže ofrflať tuhú konzistenciu, žijeme v uponáhľanej dobe :D Ja som si z toho však urobila spomínaný relax😎.
Balenie: 100 ml
Cena: 5,90€

- PENOVÝ KRÉM S KAKAOVÝM A PANENSKÝM MASLOM-
ZLOŽENIE: Panenský kokosový olej Kakaové maslo Vitamín E
Toto zloženie ma fakt dostalo! Tá konzistencia je neuveriteľná. Som veľký zástanca kokosového oleja vo všetkých podobách, a však vždy ma štvalo že po natretí som ostala mastná ešte dobrú pol hodinu, čiže v zime čakať v Evinom rúchu, no thanks. Ak to aj vám išlo na nervy, tu je úžasný výrobok pre vás. Konzistenciu má ako nadýchaná pena a však pri styku s pokožkou sa okamžite topí a vstrebáva sa (viď.foto). Žiadna lesklá a mastná pokožka no i tak má všetky blahodárne účinky kokosového oleja a kakového masla. Pokožka ostáva naozaj vláčna a jemná. Pre mňa, doposiaľ konzumenta masového predaja sú jeho účinky naozaj ohromujúce. Pýtam sa, čo mi tak dlho trvalo to nájsť? Pokožka po ňom naviac aj krásne vonia po čokoláde a kokose, ešte dlho dlho po natretí. Muž ho na mne cítil ešte aj na druhý deň a to je naozaj vzácnosť. 
VÝHODY: - opäť nevtieravá kombinácia kokosu a čokolády
                    - vhodný pre suchú, senzitívnu pokožku
                    - ľahko a rýchlo sa vstrebáva do pokožky
                    - skvele zvláčňuje
                    - 100% VEGAN
                    - stačí ho použiť málo

NEVÝHODY: - pre mňa nič, možno cena ale za kvalitu sa platí.
Balenie: 200 ml
Cena: 15,90€

Manna Vám na stránke ponúka množstvo produktov na telo, tvár, vlasy, dokonca deodoranty, zubné pasty a balzamy na pery i spánky. Ak sa zaregistrujete každým nákupom získavate body. Za určitý počet bodov (myslím že je to okolo 80), sa stávate členom Manna Klubu ktorý Vám ponúka zľavy a dokonca odomyká uzamknuté produkty pre verejnosť. Niečo ako VIP produkty. ďalej ponúka poradenstvo. Nie raz som požiadala o radu, a milá pani mi najneskôr do nasledujúceho dňa odpovedala. Takže prístup 100 bodov. K dispozícií je aj online test pre vyhodnotenie vašej pokožky a následnou radou ktoré produkty by Vám odporučili. Samozrejme je ich kopec takže je si z čoho vyberať. Dodanie veľmi bleskové. Dvakrát po sebe som odoslala objednávku doobeda a nasledujúci deň mi už klopal kuriér. Balíček obsahuje aj malý darček v podobe mydielka vhodné na vašu pleť. Tiež pozitívne hodnotím aj balenie. Prívetivé etikety a recyklovaný papier. Takže neváhajte, túto značku ja určite ODPORÚČAM, ak hľadáte kvalitu zájdite na www.mannamydla.sk

Dúfam že recenziu oceníte a Manna produkty sa aj Vám osvedčia. Majte sa krásne. S pozdravom Fauna&Flora❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára